Thursday 10 March 2011

Aku hanya insan biasa...

Dalam kehidupan ini ada naik dan turunnya hidup ini..
Kadang-kadang kita di bawah dan ada pula saatnya kita di atas.
Itulah kitaran hidup yang tidak pernah kita terlepaskan.



STRESSS!!!
BENCII!!!

Hari ini sahaja dapat tiga bende buruk....
Mula-mula dapat result Numerical Analysis..
Aku cuma dapat 59.6 / 100.


Then, ada Kuiz 1 untuk Complex Variables Calculus..
Satu haram xstudy bcoz buat assignment BI..
Kosong je kot td. Sob3x.. mesti Dr. Auni KECEWA NGAN AKU.(nk perasan jap ngeh3x).

Lastly dapat result untuk Test 1 Complex Variables Calculus.
Dapat 11 jew???
cm xcaya jer..
waaaaaa sedih giler. padahal dah study cm nk rak. xder rezeki kot.
"Peringatan kepada housemateku yang terchenta, lain kali kalau ada test ke ape ke, PLEZZ bersiap awal dan pergi awal bcoz AKU TAK BOLEH DALAM KEADAAN YANG TERTEKAN DAN TERBURU-BURU... Sob3x cian r kat ak yang lembab fikir nie. huhu"
hmm salahkan ku jgn salahkan ku,
kasihi aku,
lupakan diriku,
pada satu ku jadi keliru,
ak makin keliruuuuuuuuu.....

No comments:

Post a Comment