Tuesday 15 March 2011

My girlfriend is a gumino..... 5 stars


Wow, best giler citer nih. ak sarankan yang mana2x xtgk lagi My girlfriend is a gumiho supaya tgklah cite nie. xrugi best sgt2x.

synopsisnye..


My Girlfriend is Gumiho. 
Gumiho ialah seekor serigala jadian berekor 9 yang menjadi legenda atau hikayat2x lama itu Korea dan biasanya Gumiho ini merupakan seorang perempuan cantik.

cerita ini mengisahkan tentang Cha Tae Woong(Lee Seung Gi) seorang pelajar di sekolah aksi yang sifatnya ini amat sangat keanak-anakan dan bercita-cita untuk menjadi seorang superhero. Suatu hari si Tae Woong ini tidak sengaja membebaskan seekor Gumiho(Shin Min Ah) dengan melukis 9 ekor di lukisan lama yg terdapat di sebuah kuil lama dengan ancaman daripada gumiho.. jadi Gumiho pun terbebaslah dari kurungan itu..




comelnyeeeeeee.... masa mrah nie.



Selepas itu, kerana terlalu terkejut, Cha Tae Woong berlari dan terjatuh ke dalam gaung lalu cedera parah. Gumiho terasa terkenang budi lalu menyelamatkan Tea Woong dengan memberikannya bead(xtaw dlm melayunye hihi). dan Tae Woong pun selamat. Oleh kerana itu, Gumiho harus mengikuti Tae Woong kemana sahaja kerana "bead" itu ada pada dia. Gumiho tidak boleh hidup tanpa "bead" dan Tae Woong memerlukannya untuk sembuh.. Dan dari sinilah semuanya bermula dan berlakulah kisah-kisah yang membuatkan kita tersenyum sendiri malah menitiskan air mata tanpa disedari...




My Girlfriend is a Gumiho. say HOI-HOI!!HOI-HOI!!

                                                                                Lee Seunggi   Shin Mina 

     Bantal paha lembu , marker merah, hadiah banner, 'panah cinta',semua yang lucu! haha
neomu,neomu,neomu,neomu,neomu,neomu chua!!^_^

                                                                               Noh MinWoo
                                Pemburu serigala jadian yang seksi


Hoi-Hoi!!Hoi-Hoi!!

aahh....cerita nih buat aku nk tersenyum je sepanjang hari. waa nape r ade 16 episod jew....haha..^_^

No comments:

Post a Comment